Nostalgi.


Tänk om jag skulle glömma bort hur du låter...


Steg upp på morgonen innan din dag var riktigt vaken. Åååå, vilken härlig dag! Smög mig på knä till sjön för att få se dig bada naken. Åååå, vilken härlig dag! Fick syn på svalorna, de kunde lova vackert väder. Åååå, vilken härlig dag! Lalalalalalalala... Lalalalalalalala... Lalalalalalalala...

Nu vill jag ha sommar! Stuprör och pumps, cityshorts, kort kjol, linne, bad i havet, Smögen, bikini, volleyboll, kulglass, surfshorts, klänning, grillkvällar och sena sommarnätter... Flipflop är tiptop!

Nostalgi. Midsommar -05.

              

         

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!! Såg dina bilder från i midsomras! Åå, vad härligt det såg ut! Kom knappt ihåg att vi hade så fint väder :) Jag vill ha sommar igen, NU! puss

2006-04-23 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback