Tummen upp för Time Square.


Äh. Vi lägger ner skolan. Lisa, kom hit. Vi kan baka kladdkaka och dansa som i Coyote Ugly hela dagarna... Du å jag och en hink med vatten!

Läser:
Singeldagboken och en New York-strippas blogg
Lyssnar på: Tiger Lou, albumet Is my head still on

Jag behöver ett par solglasögon. Och ett par pumps som passar till blåjeans.
Hittat en ny hemsida... www.shopbop.com 

Idag tar Expressen upp de heta diskussionerna angående de heta Calvin Clein-reklamerna som jag redan gnisslat tänder över. Tummen upp för 360 kvadratmeter Ljungberg i Soho och på Time Square. Tummen ner för avsaknaden på Stureplan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja lätt! Gullet. Jag kommer till dig snart! Puss

2006-05-09 @ 13:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback