Repeat


Jag har lyssnat på Dunkla rum med Lars Winnerbäck sedan 17, när jag kom hem från jobbet. Var den enda låten i uppspelningslistan och jag fick helt enkelt för mig att inte styra upp det. Har snart gått fem timmar och jag har knappt ens börjat tröttna. Läst chiclitten Gossip Girl i sängen. Varit varm av tjocktröjan men inte orkat resa mig upp och ta av den. Kan inte komma ihåg när jag var ensam sist.  Jag hade glömt att dagar kunde vara sådana här. Rastlös utan ork. Imorgon är en ny dag! Sedan väntar trampolinträning, studier, jobb, kurshelger, tävlingar och resor såväl inrikes som utrikes - och det är ju med 711 bollar i luften som jag trivs allra bäst.

I just should'nt think any more tonight...

Kommentarer
Postat av: Vägverket

Hur går det med körkortet? Läser du teori? Det är väl snart prov - eller?
PS Ring om du vill avboka tiden

2006-08-25 @ 22:07:04
Postat av: Louisen

Bitch.. :o)

Postat av: Malin

Ibland ska man ha sådana dagar också. De är rätt bra för själen. Puss

2006-08-26 @ 23:54:37
URL: http://malut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback