Thank God it's friday


Dagens iTune: Penguins and polarbears - Millencolin

Färdigjobbat på kontoret - för den här gången. Nu ligger fokus på att packa och skriva klart uppsatsen; för imorgon bär det av mot Göteborg. Ta båten över till Frihamnspiren - 
where the action is... Taggar med albumet Pennybridge Pioneers. Direkt vidare till en vecka med gymnastik och bra folk i Ängelholm; finfint! Vidare mot Smögen och sedan blir det traditionsenligt forspaddling i Björbo. Guld att flicksen ska följa med i år! Sedan kanske jag kommer hem en sväng... (Men man vet aldrig.)

Och jag tänkte att du kunde stå där i solen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du har anmält oss nu? Wieee :) Blev nämligen tillfrågad om att vara ledare på kollot i Sthlm den helgen så jag sa nej och hoppades att du bokat! Nu har jag bara två dagar kvar att jobba, sen Göteborg och sen kommer jag hem! Synd du inte är hemma, men får ses så snart som möjligt! puss

2006-08-04 @ 18:58:38
Postat av: Fia

Det där över är naturligtvis från mig!

2006-08-04 @ 18:59:16
Postat av: Louisen

Jajamen, allt är klart! Kolla din gmail så har du all info där.. :o) Just det; Göteborg..kommer du ner på söndag? När? Puss!

Postat av: Tryckfelsnisse

Kolla din g-mail???? Är det något nytt???

2006-08-08 @ 10:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback