Jag ser det snöar


Årets första snö faller. Visserligen drog en snöstorm över grannstäderna i början av november - men det kom inget här hemma - och visserligen var det lite snö i Tjeckien; men det räknas nästan inte (för klimatet var så udda...och vi provade inte ens att göra snöbollar - vilket visserligen skulle varit lönlöst; men snöar det ska man prova...). Det här är lite mer på riktigt.

Blev en rejäl runda på stan tillsammans med Alexandra idag. Alla julklappar klara - jätteskönt. Minus för att jag glömde mina vantar hemma... (Och att Alexandras försvann någonstans på vägen...) Skulle köpa en enda sak till mig själv - breda, svarta, sidenband till mina nyinköpta svarta julkulor - men det glömde jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback