Alone between the sheets only brings exasperation


Igår var jag galet söndagskvällsförvriden. 23 juli och jag kan inte sova för jag tänker på nyårskurs... Blev inte piggare av att komma till jobbet heller. 32 grader på kontoret; kylaggrigatet hade gått sönder under helgens oväder...

Fick en
länk av mamma på mejlen tillsammans med kommentaren: Kolla - men köp inget!  Känner inte min mamma mig?! (Tur att jag, i motsats till henne, inte är tokig i fabergéägg; så slapp jag vara olydig...)

Som Lisen sa; på lördag blir det mys på hög nivå. Tredje eller fjärde våningen. Längtar efter dagar då man bara kan svänga över till varandra. Sedan blir det semester med Lisa - och det blir fest!

Dagens iTune: Overkill - Colin Hay
I can't get to sleep, I think about the implications of
diving in too deep - and possibly the complications.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Bara att bestämma om det blir i tv-rummet eller på mitt rum :P Your choise! Puss

2006-07-24 @ 23:53:35
Postat av: Lisen

choice, sorry!

2006-07-24 @ 23:59:04
Postat av: Mamma

Jo jag känner dig - men jag "känner också mina löss på gången" så jag vet att din ekonomi inte tillåter några inköp just nu. Alltså helt riskfritt att skicka länkar med fina köpsidor

2006-07-31 @ 13:13:52
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback