Som mareld i havet


Norrköping - Karlsborg - Norrköping - Karlsborg - Norrköping - Karlsborg - Göteborg.
Stadium Sportscamp, riksläger, Lars Winnerbäck. Fram och tillbaka, huller om buller (men vad gör man inte?). Bonus för solnedgång vid Stora Hammarsundet. Blev inte så mycket tält och riksläger i år. Desto mer lägenhetshotell och Crille.

Du frågar: "Tog du dom med storm ikväll?"
Jag kommer faktiskt inte ihåg men mina fingrar säger mig,
ja, vafan, jag var i Göteborg; klart det var ett segertåg.


Första dagen "tillbaka" på jobbet. Skaplig kontrast till finfina dagar som avslutades med färja ut till Öckerö. Tur att
Malin finns här hemma. Snart kommer Sofia hem och vänder & Lisen kommer hem för gott ("11 dagar and counting").

Bästa.


Ibland funderar jag på om inte morfar är mannen i mitt liv. Fick ett par sköna rader utav honom tidigare idag: XXX kör dagligen Helsingborg/Malmö, telefonnummer XXX. Innan du träffar nya pojkar i framtiden vill jag att du kontaktar mig så att jag med hänsyn till transporten kan godkänna orten.

Dagens iTune: Ingen soldat - Lars Winnerbäck
Överraskande bra som avslutningsnummer.


Jag har varit vaken hela natten, känt om hjärtat sitter kvar.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Idag är det bara 10 dagar kvar! Som jag längtar! Mitt projekt när jag kommer hem är att renovera lekstugan! Du är välkommen upp och vara konsult om du vill! Puss puss

2006-07-18 @ 10:22:29
Postat av: Malin

Jag vill också se solnedgång. Fusk. Men det unnar jag dig! ;) Snart kommer du hit och sipprar vin. Det gillas. Puss

Postat av: Louisen

Lisen: Jag är mer än gärna konsult. Och jag tar mig tid!

Malin: Sippra?! ;D

2006-07-21 @ 23:20:35
URL: http://louisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback