1 437 dagar kvar till VM i Sydafrika


Det finns miljontals människor som alla har sin egen teori om hur svenska landslaget borde gått tillväga för att förstöra Tysklands segerfest - men som Aftonbladets Simon Bank skrev; matchen började klockan fem. Inte kvart över. Och Zlatan springer inte ett enda steg i onödan.

Okej... Jag hade velat se Allbäck och Wilhelmsson långt tidigare. Och det är fruktansvärt osportsligt av den brasilianske domaren Simon att hånle samtidigt som han visade Lucic rött kort. Det såg inte bättre ut när Podolski klappade domaren i ryggen heller.

Jag sov med sju sorters blommor (midsommarblomster, förgätmigej, lupin, klöver, smörblomma och två sorters vita....) under huvudkudden på midsommarnatten - kommer dock inte ihåg vad jag drömde... Men jag har råkat på en drömprins! 

20.00 på torsdag bänkar jag mig vid teven. Fyran visar 
Lyxiga skor.

Nu åker en beställning till Asos iväg. Mörkblå korta shorts, ett ljusgult och ett vitt ribbat linne samt en koboltblå tröja som är bar i ryggen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som ett program i min stil... Jag drömde om min prins, och tänk att han är just min också. Im lucky.

Postat av: Lisen

Vilken drömprins är det? Vet jag? Tack för en mysig midsommar! Puss

2006-06-26 @ 08:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback