Godmorgon 3


Jag försov mig. Godmorgon är ren ironi.

Kunde inte sova inatt så jag plockade fram Veckorevyn och löste korsord; vet inte när jag gjorde det sist - om någonsin... Började lösa det första, gick som på räls. Tills jag inser att det nog är fel på själva mallen, på mer än ett ställe! Muttrar lite och byter. När det är fyra ord kvar går det bara inte. Är det fel på det här också? Har jag bara stirrat mig blind? Eller är jag en kratta?

Gör Kleptoman: xAR
Skapar med en syra: ExxAR
Benrörelse: xTEx (första bokstaven ska passa med ovanståendes nummer tre)
Slita: xNO (första bokstaven ska passa med ovanståendes sista)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Kleptoman - Tar
Skapar med en syra - Etsar
Benrörelse - Steg
Slita - Gno

There you go! Nu ska jag sova! Pussen

2006-06-15 @ 09:27:20
Postat av: Lisen

Ps, jag har övat ett antal gånger :P

2006-06-15 @ 09:27:43
Postat av: Louisen

Tack! Var inne på etsar och tar men trodde inte en kleptoman gjorde sådant... Steg och gno var nytänkande. Nu är allt ifyllt!

Postat av: Malin

Jag kom fram till exakt samma som Lisen innan jag sett hennes svar, så det måste ju bara vara rätt ;)

Även jag har övat en heeeel del.

2006-06-15 @ 16:23:03
URL: http://malut.blogg.se
Postat av: Lisen

Uppdatera! Vill ju veta vad som händer ju!!
Puss

2006-06-19 @ 11:36:08
Postat av: Men ärligt..

Hur kan någon inte ta de orden.. HAHAHA! Ett korsord för barn nästan!

2006-06-22 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback