62 ord från Winnerbäck och 104 ord från mig.


Jag är en av alla dom som faktiskt aldrig riktigt bara ville vara en av alla dom. Ibland är allting kaos och jag blir mörkrädd mitt på dagen. Ibland behöver jag en paus - och du är hyfsat likadan. Kan vi gå vilse genom stan? Jag är en av alla dom som kan ge upp, när jag är söndagkvällsförvriden. Vad gör man då?

I want:

              

Tjusigt... Men man känner sig lite naken när ryggen är bar. En svart kuvertväska finns inte att uppbringa i Örebro. Kanske borde jag göra slag i saken och investera i en Donna Karan när jag är i Göteborg. Jag har ju inte en semesterkassa att tänka på...hrm.. Egentligen borde jag utmana Malins köpstopp - men vill man göra det när man ska åka till staden som har NK, Shopaholic och rena butiker med Filippa K och Twist & Tango, mfl mfl...? Nej. Men kanske kan spara på shoppingen och köra ett traditionellt försök till maraton där i juni...

Carrie fick sin Big till slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag skulle råda dig till att avstå från köpstoppet (man blir baar besviken på sig själv när man bryter det). Fast jag blev iofs bara glad för mina fynd! :)

Rea på Brueckner väskorna på shopaholic! :|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback