Allmän sinnesförvirring... Bite me.


Jag kanske har valt fel inför hösten. Kan någon tala om för mig vad jag ska bli? C-nivå gör mig skakis. Är retorik verkligen rätt ämne - har jag någon nytta av det? Är MKV bättre? Eller är jag tokig som lagt ner planerna på ekonomi? Inte för att jag är peppad på att plugga...

65880-51

Men på onsdag blir det fest, snart är det Frivolten Cup, jag ska till Stockholm & Göteborg, det är underbart väder, jag har tagit årets första dopp idag och ätit fil med jordgubbssmak till frukost.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Men kära lilla Louise. Du ska ju plugga antingen i Lund eller i Göteborg och så delar vi lägenhet och gör världen lite mer osäker.. Svårare än så är det ju inte..

Postat av: Louisen

Deal, det var det bästa jag hört på länge. Men snälla, då tar vi Göteborg.

2006-05-09 @ 12:33:27
URL: http://louisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback