Drömma kan man ju alltid.


65880-75

Jag vill ha en loveseat; men inte med fotpall utan med lång sits. Passar dock inte till den stil av
soffa jag spanat in mig på. En kanape är också trevligt, men inte som tevemöbel.. Passar kanske bättre i någon slags hall. Sedan har jag ju mitt eviga strävande efter en flashig garderob.. Gärna en som man kan gå in i; men hur som helst ska den ha lyse...

Jösses, jag måste skaffa en relativt stor lägenhet. Och ett välbetalt jobb... Tillbaka till verkligheten. (Fick min lönespec. idag... Jobbade 24,5 timmar förra månaden...kind of bad!) Nu är det uppsats och Moneybrother som gäller.

Kommentarer
Postat av: Lisen

24,5 h är ju bättre än inget ;) Börja spara nu! Puss

2006-05-22 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback