Go Hanky Panky...


"If you're wearing white cotton lingerie; you'll feel like white cotton and you'll act like white cotton
- and white cotton cannot get a man, nor can it keep one. Always wear lace."


Jag och
Malin hade en trevlig kväll igår. Fotboll på Heden; FK mötte Hidingsta (0-1...), hamburgetallrik (Phil Mickelson) på Pitcher's, en svängom på Björnstugan och lite efterfest hos Bodde. Sänggående halv fem efter en dunst på biljardbordet... 

Ikväll öppnar Shopaholic sin butik på Avenyn, blir ett besök nästa helg.  

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket, mycket trevlig kväll! Hoppas på en repris imorgon. När tar du mig till Gbg då? :) Pussen

Postat av: Louisen

Absofuckinglutely - eller som du själv sa; lördag ska bli kungligt. Jag tar dig till Göteborg i juni, när värmen kommit och vi kan bada i havet! Tummis! (Save your money, Breuckner here she comes..) Sleep tight.

2006-05-13 @ 00:01:29
URL: http://louisen.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej gumman! blir så avundsjuk på er.. Kan du inte komma och hämta hem mig så jag kan få vara med er och slippa min allra hemskaste tenta på fredag? Eller gör så det blir sommar så vi kan få göra Baden osäker iaf? Vill hitta en ny fiskhandlare i sommar ;) puss honey

2006-05-13 @ 21:28:30
Postat av: Louisen

En ny fiskhandlare? Det var det bästa jag hört idag! Sedan favorit i repris också: Lura kön! ;D

2006-05-14 @ 22:24:07
URL: http://louisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback