Olyckligt kär i ingen speciell.


På fredag kommer Virtanens bok; Olyckligt kär i ingen speciell. Klockrent.

Allt jag ser framför mig är DMT-kombinationer och trampolinövningar... Allting snurrar, kan inte koppla bort EM, skador, nya övningar. Inte för att jag klagar. Det här är ju faktiskt det jag gör... With pleasure.

Lite krokodiltårar över att jag inte ska med på EM, trots att det var vad jag planerat.... Men det vore väl oekonomiskt att betala 10 000 i början av sommaren för att i princip sitta på läktaren en vecka.. Tur att jag ska till Göteborg! Tröstäta är inte min grej - men tror jag ska tillämpa det i helgen. Marsipanglass från Lejonet & Björnen och yoghurtglass från 7Eleven.

Imorgon ska jag städa. Malin; vi borde inte vara desperate housewives... Vi borde vara fotbollsfruar - med hembiträden. Annars är det mest sex and the city som gäller... (Ja, jag har låg humor.)

Och på tal om Gotlandsbåten.. (Hm..) <-- I like tjuvlyssnat.se
(4-årig kille ställer sin lilla resväska mitt i korridoren och springer in i lekrummet.)
Pappan: Du kan inte ställa väskan där, nån kan ju tro att det är en väskbomb...

Kommentarer
Postat av: Malin

Louise - du har så rätt. Hembiträden ska vi ha, och ett VISA kort med obegränsat saldo (alltså obegränsade shoppingmöjligheter ;))!

Postat av: Louisen

Jag har räknat på det där med hembiträde. Eller iaf någon som kommer å städar. De tar inte så mycket betalt; ej mer än 100:-/h. Om man då har ett jobb och arbetar över en extra timma/vecka - jaa, då går det ju på ett ut. Ta dit någon som dammar, dammsuger, moppar golvet, putsar speglar, torkar badkaret.. Toppenstrategi ju! Jag har inte obegränsat saldo på mitt VISA..dock har jag ett VISA..och jag vet tyvärr hur det funkar också.. Man får en räkning hem i brevlådan..

2006-05-16 @ 22:55:58
URL: http://louisen.blogg.se
Postat av: Lisen

Då får det nog bli någon som jobbar svart för det priset, Louise!

2006-05-17 @ 09:06:01
Postat av: Louisen

Haha, jaa. Någon liten! Typ lillasyster..

2006-05-17 @ 09:57:36
URL: http://louisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback