We sell our love like it was fresh lemonade.


Jobbat på eftermiddagen. Trampolin nu på kvällen. Jag skulle vilja läsa spanska, så jag inte tappar den (vad jag nu ska ha den till...). Och så har jag funderat lite på 10 poäng cross cultural rhetoric (mest för att samla poäng så jag kan sluta plugga...eh, bra inställning...) vid sidan av C-kursen.. Om jag nu blir klar med B-kursen - och som om jag inte redan hade fullt upp..och som om jag inte vore trött på att plugga... (Fast studentliv är fest! Sovmorgon är bland det bästa som finns.)

Trean visar 
Victoria's Secret Fashion Show - från 2005... Skumt. 
Shame on me som inte shoppade loss där när jag var i New York. Fina grejer!

There just aren't enough shops at home.

              

Dagens iTune: Or something - Speechwriters LLC
"Run up to strangers and we tug at their coats and plead with them to try."

65880-63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback