It's the end of the world as we know it


Jag bestämde mig redan från början för att inte börja se (d v s följa...) Grey's Anatomy. Har dock strötittat några gånger; triangeldramat mellan Meredith, Derek och Addison, Izzies förflutna som modell, hennes flirtande med Alex - och så Preston, George och Cristina har gjort serien tilltalande... Och så tittade jag förra veckan då del ett av It's the end of the world as we know it visades - och nu är jag fast. Avsnittet resulterade i att 38 miljoner amerikaner såg
del två - och blev kanalen ABCs mest sedda på tolv år... Så det kanske inte är så konstigt att jag blev fast just nu...

Nu blir det trampolinträning - och mellan 21 och 22 är jag inte kontaktbar; då är teven mitt kall.
 


Kommentarer
Postat av: J

Och visst var det bra? En aningen småfegt slut. Bomben skulle skadat henne, då kanske Dr McDreamy skulle reagera annorlunda?
Men bra i alla fall att han kom ihåg... Saknar dig faktiskt. Faktiskt - det lät taskigt. Men det har ju blivit så ofta nuförtiden, och det är lätt att vänja sig vid det goda... ;)

2006-11-28 @ 23:23:49
Postat av: Louisen

Men då hade inte DrMcDreamy (bra namn!) fått en chans att åtgärda sina fel! Men jag förstår vad du menar. Detsamma! :o) Hoppas du har det finfint i Skåne. (Glöm inte att du är svensk; inte dansk.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback