Just another rainy thursday...


..och en väldigt lagom sådan. (Trots att jag vaknade av mardrömmar.) Blev lite shopping i city - och jag lyckas nästan alltid köpa med mig stora saker när jag ska åka tåg...

Topp 3:
Tavla/tavelram
Förvaringsboxar
Presentpapper

Idag lyckades jag med presentpapper och förvaring... Men jag har faktiskt motiv! Bra, svarta, förvaringsboxar finns nästan bara på IKEA här hemma - och inte alls i lika många roliga storlekar som på t ex Granit... Jag och paketinslagning har också connection; och Lagerhaus brukar ha smashing papper... 

Ikväll har jag varit på bio med flicksen; vi såg 
Marie Antoinette - en film utan faktisk handling...

Dagens iTune: Just like christmas - Low

Kommentarer
Postat av: Malin

Mystiskt värre. En film utan handling...

Jag bara väntar på dagen du kommer släpa med dig en loveseat på tåget från Sthlm... :P

Puss

Postat av: Louisen

Haha - hade plånboken tillåtit hade det säkert redan hänt.. Eller nej..hade plånboken tillåtit en sådan hade jag nog kunnat betala hemkörning också... Men det händer inte - så du har nog rätt. Lyckas jag skramla så får det bli på tåget!

2006-11-23 @ 22:44:55
URL: http://louisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback