Louise i ett nötskal - och inte


Det här skulle bli min lediga kväll, eftersom trampolinträningen är inställd. Åkte iväg och tränade; räknade med att vara hemma redan halv sju men så var det massa folk på ICA som sinkade min tid, sedan skulle jag fixa mat & äta och ha telefonmöte med nyårskursens steg 2-ledare. Och vips är klockan snart halv elva. Där försvann en kväll till... Nyårskursen är bra och viktig - men köerna i affären kunde jag väl fått slippa?!

Köpte ett halvtermins-kort på Friskis&Svettis och tränade i trikåer/leggings idag. Det trodde jag aldrig om mig själv... Det är (eh, var) inte riktigt min stil... Men jag tar mig inte ut och springer; det är kallt, och framförallt, hårt. Och volleybollträning på kul finns inte under terminerna och någon trampolin blir inte hoppad. By the way är Emilies Ki-pass nice för knäna.

Tummen upp för att TV6 visar dubbel-avsnitt av Scrubs på vardagar. Pax för täcket och kudden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback