Som ett tacktal på Oscarsgalan ungefär...


Tack till Pontus och Anders; mina referenser.
Tack till Pontus (samma som ovan) som tror på mig och alltid ställer upp.
Tack till Jonas som läste igenom min ansökan innan den skickades iväg.
Tack till Jonas (samma som ovan) som fick mig att gå upp ur sängen så jag kom iväg till workshopen.
Tack till Fredrik & Fredrik som intervjuade och auskulterade under workshopen.
Tack till kursadministratören på Universitetet som faxade över mina akademiska poäng.
Tack till receptionisten på Teknis som faxade över mina slutbetyg.
Tack till alla som visat stöd under en och en halv nervös vecka, i väntan på besked.
Tack till alla som någonsin gett mig en uppgift/ett jobb - och fått mig att tro på mig själv.
Tack till mamma, Anna, Jeanette och alla som (redan) blandat sig i lägenhetssökande.

Framförallt; stort tack till mamma och pappa som alltid ställer upp i vått och torrt
- och till Vickan; jag kan inte tänka mig bättre lillasyster.
Jag kommer sakna att inte vakna upp under samma tak som er!

Jag blev antagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback