Nu är det bara sova som fattas


Kursintygen är utskrivna, schemat är gjort, väskorna är packade och iPoden är laddad. Nu är det dusch och sedan sängen som gäller. Imorgon blir det Göteborg. Träffa Crille; strosa runt lite (t ex besök på Storgatan
51 och Kungsgatan 58) och sedan åka till Falköping för trampolinledarutbildning.

Skrev 13 sidor retorikrapport inatt, som skickades in idag. Skönt att kunna bocka av från att göra-listan i mitt huvud... Betalade räkningen för Tjeckien också; en skön bock!  

Dagens iTune: Kom änglar (live) - Lars Winnerbäck, duett med Lisa Ekdahl

Och du somnade den natten så vaken och drömde om allt som vi kunnat göra.
Om någon som vill ge dig värme när allting känns kallt, och nån att beröra.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Den skulle jag gärna vilja höra! Pussen

2006-10-06 @ 11:50:12
Postat av: Malin

Jag är avis; Jag vill också shoppa i Gbg, vara klar med skolarbete och bocka av sköna bockar från min mentala lista...

Men jag är glad för din skull :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback