Söndagskvällsförvriden - en onsdag


Jag fryser så jag blir blå. Jag måste ha en jacka; inte så varm som en vinterjacka och inte så kall som min trench... Och någonting vettigt att sätta på fötterna. De bruna stövlarna orkar man inte gå många mil i... Något i stil med de fodrade flatsen från Marc by Marc Jacobs, en sjal i samma anda som en enkel Pucci och en tuff, kort, kappa med skorstenskrage skulle sitta fint - men inte i de prisklasserna, tack så mycket. Jag har för sjutton inte ens fått CSN-bidragen för i höst.

Men främst behöver jag bestämma vad jag ska göra i vår. Ska jag plugga - och i såfall vad? Ska jag jobba? Ska jag flytta inom Örebro; eller bort? Ansökan till utbildning ska vara inne den femtonde..vilket betyder att jag bör skicka in pappren på fredag - alltså borde jag bestämma mig imorgon. Och jag har inte en enda idé. Hjälp.

Sex sex sex... -Eller var det 666? Galet roligt missförstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback