Ångvält.


Det känns som om jag blivit överkörd. Kroppen är som spaghetti och huvudet bultar ilsket. Lisen är sjuk å  folk på jobbet är sjuka... (Låt mig inte åka dit!) Som pricken över i är det en sådan dag när man jobbar till 17, cyklar hem, är hemma 17.30, lagar mat; äter och diskar - är klar 18.20 och får 5 minuter över innan det är dags att byta om och sticka iväg till trampolinen. När jag kommer hem ska jag krypa ner under täcket direkt, titta på Joey och sedan sova! Så bra gick det att hinna träna idag... Men det fanns i alla fall mat i kylen, så jag slapp handla. Man ska se det positivt!

(Och till råga på allt gör de reklam för E-kontakt på min blogg! Singelreklam... Hej, frustrerande.)

Kommentarer
Postat av: Malin

Those are the busy days...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback