Monsterbarn och (förmodligen) påhittad brevbomb


Inatt drömde jag en mardröm om dagens terminstart. Jag lovade förra veckan att hjälpa till med uppstarten av barngrupperna. Drömde dock att jag var ensam ledare där och att barnen var så vilda att jag fick polisanmäla dem... Som tur är, var det värsta som hände att min cykel gick sönder på vägen till hallen, så jag fick småspringa nästan halva vägen. (Och det var ju inte så kul, det heller, i och för sig...)

Tränat ett pass core och träffat de A-studenter jag ska vara handledare för också. Nu ska jag läsa körkortsteori och sedan kan ingenting hålla mig från täcket och kudden.

På måndag blir det två lägenhetsvisningar. Den ena är en ljus gavellägenhet på norr. 1,5 med balkong - och klädkammare! Får dock lite ångest över event management-utbildningen jag kikat på. Den är många mil söder om Örebro...
 
Fick en lapp i brevlådan om ett rek. brev som ligger och väntar på mig. Fick för mig att det skulle vara en brevbomb, eftersom avsändaren var så angelägen... Mamma lugnade mig något när hon påpekade att det vore dumt, eftersom avsändaren kan spåras genom rek. brev... Så nu är jag mest bara hemskt nyfiken!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Oj, nu blir jag nyfiken. Vad kan det vara??? Du och jag och lägenhetsvisning. Perfekt! Pussen

2006-09-04 @ 21:26:45
Postat av: Malin

Lägenhetsvisningarna låter toppen, toppen! Och du vet att man alltid kan sälja om det skulle vara så. Vad handlade avin om!?

Postat av: Louisen

Ingen aning om vad avin handlade om! Mamma kunde ju inte hämta ut åt mig; eftersom det var rek.. Ska kila upp till Parkhallen innan skolan imorgon och hämta ut. (Klockan 8..jag sabbar 20 min sova, så nyfiken är jag..)

2006-09-04 @ 21:49:38
URL: http://louisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback