Obesvarad kärlek


- Louise; om jag lär mig sjunga riktigt, riktigt bra (bättre än Idol!), lär mig
spela piano och sedan skriver en kärlekssång till dig. Blir du kär i mig då?
- Nej, Johan, jag blir inte kär i dig.

- Louise; om jag lär mig spela banjo och ställer mig nedanför ditt fönster
och sjunger och spelar. Blir du kär i mig då?
- Nej, Johan, jag blir inte kär i dig.

- Louise; om du ramlar ner i ett stup och jag slänger mig i en lian och
räddar dig. Blir du kär i mig då?
- Nej, Johan, jag blir inte kär i dig.

- Louise; om jag räddar dig ur ett brinnande flygplan. Blir du kär i mig då?
- Nej, Johan, jag blir inte kär i dig men jag blir dig evigt tacksam.

- Louise; om jag....
- Nej, Johan, jag kommer aldrig att bli kär i dig!

Men tack för visat intresse...

Kommentarer
Postat av: Malin

- Louise; om jag skriver en kommentar i din blogg. Blir du kär i mig då?

Postat av: Louisen

Malin. Jag är mållös. Du finns alltid i mitt hjärta, kan det få räcka som svar? ;D

2006-09-17 @ 22:18:01
URL: http://louisen.blogg.se
Postat av: Malin

Det räcker. Jag är så nöjd så! :D

2006-09-17 @ 22:21:55
URL: http://malut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback