Raspberry goes peach, Örebroare goes Stockholmsgäst


Det finns ett
ordspråk som säger att vägen till mannens hjärta är genom magen - men i det här fallet tror jag att Lisen försöker fånga mig i sitt nät. Först nybakade vaniljbullar, kaka och kaffe efter jobbet - och sedan kvällsmat i form av hemmagjord potatissallad med vinegrett. (Hon lyckas.) 

För övrigt är jag övertygad om att Stimorol var i stort behov av det uppsving de fått av fusion-serien. Nu ska jag packa ihop min väska och sedan sova. Upp med tuppen...jag ska se truppen...

- Och stort tack till Moa som ville att jag skulle följa med till London; det var det charmigaste jag hört på länge. (Moa är bästa kompis med en av mina gymnaster.) How sweet.

Dagens iTune: Every me and every you - Placebo

Kommentarer
Postat av: Lisen

Vad trevligt :)

2006-09-24 @ 22:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback