Sleep tight


Fick två paket av Nescafés Cappuccino 75% less fat i brevlådan igår, trevlig överraskning.
Smakar riktigt gott (för att vara pulver).

Tränade ett medelpass för Lennarth på lunchen idag. Lennarth är en hurtig farbror med mönstrat svettband - och jag vet precis hur det låter; men han är både ruskigt bra och ruskigt kul. Det passet rekommenderas varmt. Annars är Core på Haga trevligt, körde ett pass igår. Nästa projekt är att plaska lite. Haga har 34 grader i vattnet på torsdagar och jag känner att min ömma kropp behöver lite värme och uppmjukning.

Just det! Åt GB Sandwich lussebulle idag; men jag kan nog inte påstå att jag var vidare imponerad. Visserligen luktade den verkligen saffran men inte så sött och gott som lussebullar utan snarare som den där kycklingpajen vi lagade en gång; och som jag mådde illa av. Så det var inte lika kul att äta glass längre.

Nu är Scrubs slut och jag likaså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback