Förlåt mig, mamma och pappa


- jag har festat med Brynäs-spelare. Och kul att jag framställde mig själv som ett pucko. "Jaha, så du spelar hockey? I vilket lag? Jaha, Brynäs, med alla dom andra här, såklart...  Så du pendlar från Göteborg då eller? Nej, just det, det är 60 mil... Spelade du hockey i Göteborg också?" Klart jag förstår att man inte hipp som happ flyttar till Gävle och börjar spela hockey i A-laget utan att ha spelat innan...men jag syftade på kontrakt för andra klubbar..egentligen... Men men. Det är smällar man får ta. Gabbys hår brann, så det tog lätt all uppmärksamhet...

Kommentarer
Postat av: Färjestads-mamman

Helt ok Louise, så länge du inte ens känner igen några andra hockeyspelare än FBK så behöver du inte be om ursäkt - HEJA FÄRJESTAAAAAAD

2007-04-22 @ 20:33:13
Postat av: Louisen

Du är en sådan förstående mor! (Som Ferdinands mamma ungefär..hon var också förstående!)

2007-04-22 @ 22:37:22
Postat av: vickan

brinna? oupps' nu har jag massa nya inlägg i min blogg :) allt på en gång vättöö <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback