En blandning mellan flugornas herre och hajk...


    

              

Tillbaka i civilisationen efter två dagars teambuilding i skogen... Jag var kartläsare och tog oss lite nervöst fram på de små vägarna mitt ute i ingenstans - men fram kom vi utan felkörningar! Resten av dagarna flöt också på bra, vem har sagt att stadsmänniskor inte kan klara sig i skogen? (Nu skulle man kunna tro att göteborgaren målar naglarna i bilen och stockholmaren posar - den rutinerade vet dock att det handlar om nagelförstärkning och sätta upp tält som gäller för att överleva.) Dock ruuuuuskigt kallt! Idag är jag förkyld. Och ja, jag och kombo hade en liten catfight - för underhållningens skull. Men vem lägger en teambuilding mitt ute i skogen när det är friidrotts-VM? Sara bodde ihop med sin radio... Och det bästa av allt? (Eller sämsta?) Vi bodde 400 meter från Sätrabrunns Spa. Man kände sig snygg när gästerna gled runt i sina vita badrockar och luktade gott. Vi luktade mest rök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback