Ice, ice, baby


Är man inte bakis av sig självt blir man det av att vakna i en stuga som luktar grabbar som är bakis på öl. Jag mår så illa! Och slagit mig har jag gjort också. Helt uppriven på låret, var helt blodig igår - kul när man är på fest... Töjt ett ledband och slagit i en tå ordentligt. Ramlade ner från en brygga efter midnatt.. Men smärtorna från fotbollsmatchen med tunna skor är åtminstonde överskuggade! Förresten var det inte särskilt outstanding ändå, alla slog sig igår... Sivves tå såg helt rutten ut imorse, så jag var lite nöjd över mina skador ändå. Var på tioårsjubileumet av Martins augustifest igår, 80-talstema - och vi var sjukt snygga.. Manne & Nisse vågade inte gå in på ICA för att handla, utan skickade in mig för att "ta en för laget"... Jag försökte inbilla mig att  jag såg ut som vilken extrem söderbrud som helst men det fungerade inte riktigt... Lyckad fest, först tre-kamp med fotbollsmatcher, volleyboll och dragkamp. Vi vann men heter laget Ice, ice, baby kan man ju inte vänta sig annat heller. Sedan middag och bastubad, sjöbad och bad i tunna. Luktade som ett träsktroll imorse, vattnet i tunnan var nog inte så fräscht...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback