Sommaruppehållet (och femårs-uppehållet...) brutet...


Idag har jag provspelat för ett volleylag - och ja, jag får komma tillbaka. Tjejerna var duktiga, det blir en utmaning att gå från "spela på kul på sommaren-spel" till "väldigt organiserat lagspel" men det känns peppat så nu blir det tre träningar i veckan. Har dock på egen hand hittat en brist i mitt spel
- jag spelar tydligen mer med vänster arm än med höger... (Åtminstonde idag.) Höger arm ser helt normal ut, vänster arm ser ut som nedan:

image232

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men stackare så du ser ut! Kul med volleyboll, blir det matcher och hela kittet nu? Puss

2007-08-29 @ 18:29:34
Postat av: Louise

Tja....träningar regelbundet till att börja med - får väl se hur bra det går.. ;D

2007-08-30 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback