We've got a winner!


Dagens sms går till Louise och Bodde: Imorgon är ni välkomna till oss från klockan 18! Vi ser fram emot att avsluta ett bra år och påbörja ett nytt tillsammans med er! (Thank u, guys!)

Dagens telefonsamtal är dock dött lopp... 1. Larsson som ringer inatt och tycker jag ska ta mig till Stockholm för utgång - och inte har någon förståelse alls för varför jag inte bara drar på mig en klänning och åker - jag har ju sagt att Uppsala ligger så nära Stockholm... 2. Anton som ringer inatt och berättar att vi fått 98% perfect match på Facebook och nästan tror på sig själv trots att han gjorde slut med mig 12 gånger och jag en hel sommar bodde i en tältsäng  vid hans fotände... (Dock är ju båda samtalen lite cute trots att de även skulle kunna vinna pris som årets fylleringningar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback