Jag vill se ut som du, gå som du...


Vi har mentorskap på skolan. Ny student blir adept till student i teamet över. Mycket bra. Min mentor rockar. Han är övertygad om att bullar är lösningen på allt, så idag fick jag en bulle. Han ska använda sig av ett guldstjärnesystem - och eftersom man sätter guldstjärnor i kanten så ska han sy fast en kant på mig. Annars har vi diskuterat färger på Gantt-scheman. Jag hade utformat ett pastellfärgat som han skrattade hjärtligt åt. Funderade på olika röda nyanser eftersom vi gör ett projekt för blodgivning - och då sa min vettige mentor åt mig att akta så det inte skulle bli morbilt...

Jag har inte fått någon guldstjärna ännu, jag förstår inte... Är det för att jag inte har någon kant än - eller är det för att jag inte förtjänat någon? Men, men. Jag fick ju en bulle!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback