Vilken vecka


Så var första skolveckan avklarad! Och vilken vecka sen då! Två akutbesök; först magen - som jag fick en antibiotikakur mot. Sedan tillbaka natten därpå p g a allergisk reaktion mot antibiotikan; uppsvullnad hals, andningsbesvär, kli, röd, hetta... Fin start när man är ensam i en ny stad. Men jag har riktigt roligt ändå; skolveckan har varit toppen och utbildningen verkar passa mig fint.

Dagarna har ägnats åt mycket teambuilding - för att lära känna teamet, där jag först kände att jag nog säkerligen inte skulle hitta någon att umgås med... (Nej; för vi går inte i en klass...vi är med i ett team...) Men tji fick jag snabbt! (Som tur var..) För visst finns det godbitar.

Utsikter: Lysande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback