Stöttande föräldrar


Hej hopp!
Jag har lite post som jag kan skicka till dig, från gymnastikförbundet och ett antagningsbesked - du har kommit in på nybörjarkursen i ungerska. Grattis - det var väl roligt??? Det var väl inte det lättaste att komma in på Universitetet? Jätteduktigt! :o) Eller blir du ensam i din klass?
Mamma


Kanske kan ana en del ironi i mejlen från min mamma, som får ta emot min post eftersom jag fortfarande är folkbokförd i Örebro. Hon undrade nog vad jag har för planer med studierna i ungerska... Det kan jag tala om. Enbart tillträde till kåren - och därmed nationerna i Uppsala. Inget annat. Mer än gulasch behöver jag inte veta.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inget fusk; jag bokar en resa för oss till Ungern på jul-lovet så att jag kan kolla hur mycket du lärt dig under höstterminen....

2007-07-17 @ 08:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback