Har man inget fungerande cykellyse får man vänta med att åka hem tills det blir ljust


Idag blev jag bjuden på middag av en bekant, mycket trevligt initiativ. Började med att sola på en riktig sommaräng och sedan blev det lax hemma. Jag fortsatte in till centrum och träffade upp Linda och Belsam. Blev uppraggad av en så fin kille när jag köade men han var redan inne så där stod vi med ett galler mellan oss. Birger Jarl-versionen av Romeo och Julia... Lindas favoritställe är tydligen på högtalaren. Är man med Linda har man alltså två alternativ: Stå nedanför som ett fån och titta på när hon dansar eller själv hoppa upp och tillsammans dansa på högtalaren... Nu är jag äntligen hemma i min säng, iskall. Har strosat runt i bara kofta hela natten, vilket var skönt till en början men inte sedan...


Kommentarer
Postat av: Linda

I know you like it! ;)

2007-06-03 @ 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback