Jag hade glömt hur sommarnätter ser ut...


..men nu har jag fått turen att uppleva dem både idag och igår. Fint flyt. Fick tag på det ljusblåa linnet idag som jag haft cravings efter. Någon hade lämnat tillbaka ett M - och alla som provat kläder på Indiska vet hur strange deras storlekar är. Lyckligtvis har jag min kära kombo som snabbt drog fram symaskinen och sydde in det. Sedan köpte jag nya solglasögon idag också. Har tyvärr, förmodligen, haft skilsmässa från de jag köpte förra året men de här är jag, så nu är jag glad igen. Nu är klockan tio i fem och trots att jag dragit ner persiennerna är det tokljust på mitt rum, vilket gör att jag inte blir trött men jag måste bli trött så jag kan somna, jag ska på möte imorgon och då ska jag ha sovit ut ordentlig innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback