Lilla mamma


Mamma ringde precis från krogen där hon varit på något jobbrelaterat arrangemang och jag är så glad att hon inte tar bussen hem ensam. Själv brukar jag ta bussen hem ensam eller cykla men på något vis vill jag inte utsätta henne för det. Kanske tror jag att jag skriker högre och springer snabbare om något faktiskt skulle hända? Kanske inte. Jag tror hur som helst man börjar bli vuxen när man inser sådana saker om sina föräldrar. De är inte oövervinnerliga, även om man skulle önska (och många gånger tror) det. 10 vuxenpoäng rakt ner i samlingen då...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag träffade pappa på stan och delade taxi hem med honom - det kändes rätt så ofarligt - du kan vara lugn//Mamma

2007-06-02 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback