Världens bästa vänner


Är så trött idag att jag knappt vet vad jag heter, rösten raspar, fötterna känns platta och ryggen värker. Alla andra har åkt hem för att fira midsommar. Jag är ensam kvar på hotellet och känner mig ensammast i världen. Kvällsnöjet är att gå till Hemköp för att handla tvätt- och sköljmedel. Står där på Hemköp och känner mig grymt patetisk över beslutsångesten angående vilket sköljmedel jag ska köpa. Och så får jag Albin i luren och ett löfte om att bli hämtad. Snart. Trots många mil mellan oss. Jag vore inte jag utan sådana vänner som alltid ställer upp.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Värstans vad du verkar vara upptagen av jobb i sommar!! Hinner du komma förbi här på kusten något..? Vore ju himlans najs :) Puss

2007-06-25 @ 17:17:49
Postat av: Malin

Jag har utmanat dig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback