I valet och kvalet


Klart jag ska se Lasse i höst. Lasse spelar i Uppsala 12 november. VM & WAGC avslutas 11 november. I Kanada. Ska jag åka till Kanada? Hinner man isåfall hem till konserten? Går på massa massa massa hundralappar att åka till Kanada... Närmare bestämt mellan 170 och 250 hundralappar... Ska jag åka till Kanada? Och för vilka pengar då? Sponsor? Och när ska jag då se Lasse? Och var?

Okej, börjar med: Någon som är sugen på att se Lasse med mig? (Tid & ort är jag flexibel med. Stockholm, Norrköping, Göteborg, Lund, Helsingborg, Örebro, Linköping...) Vore glad om någon kan bestämma åt mig. Dock inte mamma, jag förstår vad hon skulle säga om Kanada och min ekonomiska situation. Hallå, jag är student. Jag vet. Men jag är en sak till också: Optimistisk.)  

Kommentarer
Postat av: Elin

Louise jag kan ju bestämma åt dig ;)jag har ju alltid varit den smarta som du sa.. :P

Postat av: Louisen

Haha, helt rätt! Så; hur ska jag göra? :D

2007-05-20 @ 20:18:25
Postat av: Elin

då åker till kanada och ser konserten i en annan stad, t.ex. örebro. Och om du inte har tillreäkligt med pengar kan du ju alltid ställa dig på stan och tigga ;)

2007-05-20 @ 21:43:18
URL: http://hemmahoselin.blogg.se
Postat av: Louisen

Du är så sjukt smart! :o)

2007-05-20 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback