Tadaaaa


Klänningen blev klar i tid! Stort tack till Monique som sytt, jag är verkligen imponerad. Runt midnatt, efter Walnut Awards, trippade jag in på Terassen. Douglas förklarade förtjust att jag såg ut som en prinsessa och att det bara var prinsesskronan som fattades. Jag skrattade och kontrade med att fråga om han inte trodde det skulle se konstigt ut att springa runt i krona? Han svarade att han nog var lite blind för sådant eftersom hans femåriga dotter alltid springer runt i krona och prinsessklänning...
 
image158

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åhhh vad fin! Mäkta imponerad! Till SM-Banketten?

Postat av: Louisen

Nej, nej. Då hade jag shortsisar och ett linne i silke.. :D Den här klänningen hade jag på Walnut Awards, en fest på skolan med tema gala. Men ska på bröllop i sommar å faster fyller jämt så tanken är att den ska få vara med fler gånger.

2007-05-15 @ 23:19:05
Postat av: Louisen

Och tack! :o)

2007-05-15 @ 23:19:58
Postat av: Anonym

Hej mus! Va fin du va i klänningen, passa ju perfekt! :) Ligger fortfarande i sägen ja, ringde sjukhusrådgivningen idag, kanske inte är halsfluss ja har utan körtelfeber.. :( Vill bli frisk! Puss på dig!

2007-05-16 @ 15:00:17
Postat av: Anonym

De sista va från mig, "Linda liten" :)

2007-05-16 @ 15:01:30
Postat av: Sofia

Åå vad fin du var! Jättesöt klänning :) Allt bra annars? Länge sen nu..

2007-05-16 @ 18:12:25
Postat av: Louisen

Thank u, guys! Och jag förstod att det var Linda, ingen annan kallar mig för mus! Galet dumt med körtelfeber...även kallat kyssjukan..Linda då! ;D

2007-05-17 @ 13:08:05
URL: http://louisen.blogg.se
Postat av: Linda

Va på sjukhuset i morse, va inte körtelfeber som tur va men däremot en svår halsfluss så de ja käkat sen i måndags har inte verkat, så fick nå starkare men om de inte e bättre imorn måste ja komma tillbaka igen, kan vara en halsböld också...... Ja vill bli Verkligen bli frisk!!! Hoppas allt e bra me dig iaf! Puss på dig!

2007-05-17 @ 17:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback