Dilemma


Jag behöver klippa håret. Emm är en pärla men vi ses ju aldrig, Uppsala och Motala är inte direkt så man åker över dagen. Men klippas måste det. Vi har hittat en nyöppnad salong här som verkar schysst men jag vet ju inte hur jag vill ha det heller. Vet inte ens vilken färg det ska vara - men nu måste jag göra någonting snart... Var brunett ett helt år innan jag föll tillbaka mot det lite ljusare och nu vet jag inte om det ska få vara mörkt eller ljust. Jag funderar på att göra en sådan klämma man hade när man var liten..vad hette sådana? I alla fall en sådan man kunde fråga massa saker och så fick man svar.

Kommentarer
Postat av: Lisen

En loppa såklart :P

2007-10-19 @ 10:41:35
Postat av: Louise

Åh, just det! Visste att det var något med djur...eller något som hoppar.. Fick för mig att det var groda men det lät så fel! :D

Postat av: Anonym

Farmor kan ju klippa dig - du kommer ju till Örebro snart

2007-10-21 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback