Min egen version av Bridget Jones


Ni vet i Bridget Jones, när Bridget herself funderar över vilka trosor hon ska ha på sig, kvällen till ära? De stora tanttrosorna, som ger henne större chans att komma "någonvart" - eller de små sexiga som passar bättre om hon väl skulle hamna i ett sådant läge? Sådan känner jag mig. Inte angående trosor, visserligen. Men angående BH. Inte för att jag köpt några tantiga underkläder, big no no, men stod och valde mellan två olika i fredags och tankarna var i ungefär samma banor... Slutade med att jag köpte båda. Den funktionella är en favorit från Twilfit och den finare från Triumph. Kul att kassörskan berättade för mig när jag betalade att man kan ta bort dekorationerna om man vill ha BH:n under tröjor och inte bara för hemmabruk... (Än så länge har jag inte tagit bort dekorationerna, varpå BH:n ligger oanvänd...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback