Årets tabbe (hittills...)


Vid 19.20 ska jag ta en powernap innan det är dags att möta upp Lisa. Toksomnar och vet knappt var jag är när jag vaknar - och vet framför allt inte vilken dag det är. Tittar på klockan, tio i åtta, och kommer fram till att det är söndag morgon. Är rätt nöjd med tiden, lättad över att det är så tidigt, så jag inte försovit mig till jobbet... Får dock panik över att Lisa måste undrat var jag tagit vägen kvällen innan, för nås kunde jag inte med avstängd mobil. Kvicknar till och förstår att det fortfarande är lördag kväll, klockan är 19.50 och jag har sovit en halvtimma....

Slutsats? Att komma i säng halv fem med störd sömn från byggarbete och gatustädning utanför fönstret med start klockan sju en lördagmorgon är ingen bra start på dagar man jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback