But my lips are unhappy without you


Fantastiskt väder och jag njuter verkligen av läget på mitt boende. 90-sängen är dock ett litet issue... Jag som är van med 160-säng. Igår morse vaknade jag av att jag ramlade ner på golvet.

Idag har jag och Louise suttit i solen, druckit gott kaffe, ätit god mat och haft en fin spellista. Behövde det avbrottet. Imorgon åker jag till Norrköping, då ska jag inviga Fräcka fröken för i år! Världens bästa fik.

Superstar - Lupe Fiasco feat. Matthew Santos
Lips are unhappy - Lucky Soul
Les fleurs - 4 hero

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt det lät :) Själv låg jag inne i sängen, sjukling som jag är. Suck. Och ett tpis är att lägga nåt mjukt bredvid 90-sängen om du planerar att fortsätta överge den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback