I think about you day and night, it's only right - so happy together!

Jag har brutit en av de bästa traditionerna ever: En hel helg med forspaddling i Björbo med favoriterna från Värnamo. I år skulle ha blivit sexårsjubileum!

11.53 MMS från Daniel: Bild på Björbo pizzeria - som de byggt om efter att vi kraschat altanen...
15.55 SMS från Robin: Hej! Hur mår du? Ska du fortfarande med till Björbo? I så fall har jag ett problem som du kanske kan lösa, jag har glömt min kudde. Puss!
21.23 SMS från Lisa: Nej nu blev jag ledsen.. Jag som hade sett fram emot att träffa dig. Du har ju brutit traditionen nu! Ajja hoppas att du mår bra! Puss och kram
21.24 SMS från Emanuel: Alltså, jag måste säga att jag är lite besviken, Vem ska jag retas och busas med nu när inte du är med?

Guys, det värmer som fan men jag får en klump i magen också! Jag vill sova i tält med er - i en sovsäck och äta Polly. Äta nudlar, frysa, spela volleyboll och paddla så armarna nästan trillar av! 

     


Kommentarer
Postat av: viktoria

aw, :))) btw, många uppdateringar igen - I LIKE I LIKE ! hm, glöm inte att kika och kommentera min blogg också ;) SAKNAR DEJ LOUISE ! <3

Postat av: Pauline

Ja de var tomt utan någon Louise att skylla på jag fick ta all skitt själv denna gång saknar dig annars också men hoppas på att vi ses snart igen...



2008-08-27 @ 11:43:44
Postat av: Robin

haha, det var längesen vi käkade polly i tältet i björbo :D

2008-09-04 @ 10:43:53
Postat av: Lisa

jag saknade dig nog allra mest. Jag saknar dig helt enkelt!

2008-09-08 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback