IQ fiskpinne

Letade alltså efter en innebandyklubba idag...och hamnade vid telefonen för att nå Stadium på Sergelgatan. Ringer och ingen svarar... (De svarar aldrig på Sergel!) Men envis som jag är hade jag bestämt mig! Klockan tickade...fyra minuter..fem minuter..inget svar. Efter sex minuter börjar jag lyssna på rösten som pratar var 30:e sekund.

"För våra öppettider tryck ett. För att prata med en av våra säljare tryck två."

Så jag tryckte på tvåan och efter bara någon minut svarade en säljare... Grattis, årets rikspucko 2008. Hur som, glöm inte att öppna andra luckan!

Kommentarer
Postat av: Maddäh

Svara gärna på vad du tycker om Volbeat, i min blogg:)

Postat av: Viktoria

HAHAHAHA fattar ingenting, hahaha men de dääär verkar kul så de där fåru förklara muntligt någon gång.. hahaha <3

2008-12-02 @ 22:50:22
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback