Önskan om en adventskalender...

Dags att öppna femte luckan! Och jag som inte ens har någon adventskalender... Inte ens en chokladkalender! Jag skulle vilja ha Body Shops julkalender! 24 sköna och väldoftande klappar!

En paketkalender helt enkelt, och mamma - jag älskade verkligen de små polkagrisarna och pennorna å sudden och alla påhittiga saker du hade i paketkalendern när jag och Viktoria var små, men det går att köpa färdiga...om du vill göra något fint för dina barn?

(Eller Vickan kanske inte behöver! Men jag...)

Kommentarer
Postat av: Mamma

OK - jag hinner ju inte i år för vi ses ju inte nu på ett tag. Men jag fixar lite sudd o polkagrisar o hårspännen o bokmärken - typ 24 st som du får senare...

2008-12-06 @ 12:15:10
Postat av: Viktoria

hahahaha <3

Postat av: Mamma igen

Jag har hittat massor av de saker som du redan fått i kalendrarna förr om åren - eftersom de gjorde dig så glad tänkte jag slå in dem och ge dig dem och göra dig glad en gång till - ok???

2008-12-07 @ 20:35:44
Postat av: Louise

Det var ju Body Shops grejer jag ville ha...

2008-12-07 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback