Idag fick jag ett ruskigt gulligt sms - synd bara att det inte var till mig...


"Tjena! Det var överraskande att springa på dig igår! Lika snygg som vanligt var du iaf :o)
Ha en bra dag /Anders"


Jag sprang inte in i någon Anders igår... Däremot var jag i Stockholm igår med Sofie och hennes Jocke + Andreas (och Lisa + Nicke en sväng), och vi träffade Oskar, som jag inte träffat på 2 1/2 år - fantastiskt roligt! Det är värme. De andra blev lika kära i Oskar som jag varit sedan tidernas begynnelse, han är grym på att charma! Andreas blev så inspirerad att han bestämde sig för att flytta till Kalifornien... Kanske var det för att Oskar berättade att om han fick välja mellan att surfa resten av livet eller ha sex resten av livet så skulle han surfa... (Jag försökte peppa Andreas till att ha en vågmaskin i badkaret istället men det gick inte riktigt hem.)

En vacker dag skulle jag vilja gifta mig med Oskar men just nu räcker det fint att vara kompisar. (Men berätta inte det för någon.)
.

image369

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback