Angående nyårslöftet: Uppföljning 1


Promenerade till och från jobbet igår och idag har jag & Monique powerwalkat till Gränby Centrum och ner till Österängen, tyckte inte det räckte så vi gick ett varv ner till Vaksala torg och runt Österängen igen, var fortfarande inte nöjda och gick ner till Vaksala torg igen och runt Österängen... Rundan avslutades på Willys där följande inköp gjordes (ja, jag är stolt över mig själv):

1 l ekologisk mjölk - Röda linser - Gröna linser - Krossat linfrö - Solroskärnor - Proviva - 
Korngryn - Gainomax Recovery - Gul lök - Handtvål

Och that's it. Utan att jag ens tänkte på att jag skulle handla bra och nyttigt. Slutsats? Det är smartare att handla under träningsrundan än efter skolan (och definitivt bättre än att handla efter jobbet!) på fastande mage.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag får mest dåligt samvete (även om jag är stolt över dig). Bil är för bekvämt och choklad är för gott. Men va fan, snart ska väl jag också ta tag i det där! Typ nästa vecka. Eller nåt... ;)

Postat av: Mamman

Ska du äta alla desa gryn o linser???Stackars lilla mage - den kommer säkert bli förvånad när den får tvålen som dessert också - eller?

2008-01-08 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback