Mini-catwalk; too sexy var det ja...

image359


Ja, såhär snygga ska vi alltså vara i
helgen...

Kommentarer
Postat av: Pauline

Louise jag har funderat på de här hur jag ska säga de snyggt men jag tror inte att de finns något sätt att säga de snyggt för de där var de gräsligaste eller iaf den leopard färgade toppen den är gräslig men måste man så måste man
Kram kram

Postat av: froddan

moooaaaaa hahahaha! ;)

2008-01-24 @ 21:45:24
Postat av: Malin

Jag lider med dig, raring.

2008-01-25 @ 17:44:58
URL: http://malut.blogg.se
Postat av: Mamman

Jag tyckte det såg rät snyggt ut på bilden där du inte hade dem på dig - men oh my god - nu är det inte snyggt längre. Missförstå mig inte - det är inte dig det är fel på - ingen kan passa i det där -men om Nike har tänkt att ni ska synas - så ok - det kommer synas....
Säkert lite häftigt när alla har samma kläder. För det har de väl???? Tänk om alla andra har snygga overaller och du kommer själv i det där????? HJÄLP

2008-01-26 @ 11:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback